Watsons Alışverişim

Aslında iki gündür gerçekten canım hiçbir şey yapmak istemiyor.Patlama haberini duymayan kalmamıştır herhalde.O kadar üzülüyorum ki ülkemin bu haline...Bir yandan da korkuyorum,can güvenliğim yok.Son zamanlarda olan olaylar psikolojimi yerle bir etti.Trafik kazası olsa bile şoka giriyorum,ağlama isteği uyanıyor içimde.Ankara Türkiye'deki en değerli şehirdir benim gözümde.İstanbul falan bahane,ben kendimi hep Ankara'ya ait hissettim.Denizinin olmaması umrumda değil.Her neyse,o kadar üzüldüm ki-hala kendime gelemedim.Somurtuk bir şekilde yazıyorum bu yazıyı.Samimiyetime ne kadar inanırsınız bilemem ama bende durum böyle.

Bugün Watsons'a gittim ve uzun zamandır almak istediğim pure beauty cc krem'i aldım.


Ben ivory yani açık rengini aldım.Bugün denedim ve içindeki minik ışıltıları çok sevdim.Uzun süre iyice deneyimledikten sonra yazısını yazacağım.

Birkaç tane de oje aldım.Renklerini çok sevdim,sizlere göstermek istiyorum.



Bendeki renkler 9 ve 11.



ve son olarak da rimmel london 411 navy seal.
Bir sonraki yazıda görüşmek üzere!



2 yorum: