Watsons&Rossmann İndirim Alışverişim

Herkese yeniden merhabalar!Bugün sizlere sevgililer günü indirim alışverişimi göstereceğim.Kendimi tutamayıp bir sürü ürün aldım,Allah affetsin :D


Kotex genital bölge yıkama jeli:12 TL.Rafta görüp aldım,birkaç kere kullandım kokusu gerçekten çok güzel ve çok az bir miktar bile elinizde hemen köpürüyor mis gibi incir çiçeği kokuyor.Bendeki hassas ciltler için olanı ve incir çiçeği özlü :)

Pastel Nude Far Paleti:İndirimsiz fiyatı 30 TL iken ben 16,10 TL'ye aldım.Bu Fiyata bu performans gerçekten beni çok şaşırttı.Sadece azıcık tozutuyor hepsi bu :) İyice deneyimledikten sonra yazısını yazacağım.

Fixliner:Aslında sırf meraktan aldım ama kullanmayı beceremedim.Videolarını izleyip yaparım diye düşünüyorum,iki farklı aparat var ve fiyatı 6 TL.

Pastel Big&Black Maskara:10 Tl idi fiyatı,kirpiklerime uzunluk vermedi sadece biraz hacim verdi,ama çok geç kuruyor,yapısı çok ıslak.İnceleme yazısını yazacağım.

Watsons'tan sadece Garnier misel makyaj temizleme suyunu aldım o da 12 liraya düşmüştü.
Devona kil maskesini bir tuhafiyeden aldım,denemeye cidden çok korktum yüzümü kızartır diye ama bir buçuk liraya inanılmaz bir performans gösterdi.Ne yazıkki internette kendisine dair hiçbir iz bulamadım :(


Isana Aseton:Kaç şişe bitirdim sayamadım :D Bittikçe alıyorum,bunda indirim yoktu fiyatı 5 TL.

Isana Banyo Kremi:750 mL'lik bu dev ürün bana sadece 7 liraya geldi,benden mutlusu yok.Kokusunu beğendiğim için aldım.İndirim yoktu.

İşte benim aldıklarım bu kadardı.İnceleme yazılarını yazmayı düşünüyorum.Siz neler aldınız?


2 yorum: