YAZIO uygulaması-Zayıflama-Kalori Sayacı

Herkese yeniden merhabalar!Bugün sizlere bayanlar için belki de en önemli konu olan zayıflamayı kolaylaştıran bir uygulama anlatıcam.İlk kez böyle bir post hazırlıyorum.Bundan sonra telefonumda ne var ya da severek kullandığım uygulamaları anlatmayı düşünüyorum.



Yediğiniz yiyeceklerin kalorilerini hesaplıyor,spor aktivitelerinizi ekleyebiliyorsunuz.Ben üç gündür falan kullanıyorum.Maalesef paralı tabi,aylık 19 yıllık 65 TL.Ama bence değer gerçekten.Çünkü eskiden yiyeceğim ürünlerin kalorilerini hiç umursamazdım,habır gübür yerdim sonra da pantolonlar olmazdı :D

Ben günlük 2000 kalori olanı seçtim,hafif aktif(yani oturarak iş yapmak ya da sürekli ayakta durmamak)
Kalorileri hesaplayınca ya da fazla kalorili olduğunu görünce yemedim,içmedim.

Mesela su ve çay sıfır kalori,ama şekersiz tabiki.Bir bardak şekersiz kahve 7 kalori.
Ürünlerin gramajını seçebiliyorsunuz mesela 100 g 200 g vs,ona göre kalorisini hesaplıyor.

Yarım saat yürüyüş 181 kalori yaktırıyormuş.En çok kalori yaktıran sporsa tabiki yüzme
 İndirmek isterseniz hem apple storeda hem google playde mevcut.



0 yorum:

Yorum Gönder