Kotex Genital Bölge Yıkama Jeli

Herkese yeniden merhabalar!Bugün sizlere çok farklı bir ürün anlatacağım.Bence genital bölge temizliği gerçekten çok önemli.Ben bundan önce numis med kullanıyordum.Ama fiyatı pahalı idi ve gramajı da azdı.Uygun fiyatlı arayışına girmiştim.Bendeki hassas ciltler için olanı ve inci çiçeği kokulu.Kimisi bu tür ürünleri gereksiz ve tehlikeli buluyor ama doğru kullanmayı bildikten sonra bir sorun yalanmaz diye düşünüyorum.






Ürün 236 mL ve fiyatı 12 Tl.Ph değeri genital bölgr ile uyumluymuş.Hipoalerjenikmiş,dermatolojik olarak test edilmiş.MIT&Paraben içermiyor.

Kullanma talimatı:Avcunuzun içine bir miktar alıp su ile köpürterek genital bölgenize uygulayınız.Kullanım sonrası bölgeyi bol su ile durulayınız.YALNIZCA DIŞ GENİTAL BÖLGE KULLANIMI İÇİNDİR.Yani vajinanın içine bu jeli sürmeyin.

Bende kaşıntı,irritasyon yapmadı.Kuruluk yaşatmadı.Ben kokusunu gerçekten çok beğendim.Ürünü ceviz büyüklüğünde alıp sürmeniz yeterli olacaktır.Şunu da belirtmeden geçmek istemiyorum,her cilt farklıdır,bende sorun yaratmayan size yaratabilir.
Bugünlük benden bu kadar bir sonraki yazıda görüşmek dileğiyle :)

0 yorum:

Yorum Gönder