L'oreal Paris Mucizevi Günlük Yüz Bakım Yağı Yorumlarım

Herkese yeniden merhabalar!Bugün sizlere şu öve öve bitirilemeyen mucizevi olduğunu iddia eden cilt bakım yağını anlatacağım.




L'Oréal Paris

Mucizevi Yağ Yüz Bakım Yağı


L'Oreal Paris Mucizevi Yağ Yüz Bakım Yağı'nı anti-oksidan etkileriyle bilinen 8 Temel Yağı (Lavanta, Gül, Mercanköşk, Papatya, Biberiye, Portakal, Sardunya ve Lavandin) ve besleyici etkileriyle bilinen değerli yağlarla (Jojoba, Kuşburnu) harmanladı. Kuru ve ince dokusu sayesinde anında emilir ve yağlı his bırakmaz. Anında cildi besler, nemlenmiş, rahatlamış ve ışıldayan cildi ortaya çıkarır. Her damlada cildi pürüzsüzleştirir, cilt günden güne daha canlı ve pürüzsüz görünür.




Ben bu yağı Özdilek'ten 20 liraya aldım.O kadar çok övüldü o kadar çok övüldü ki dedim bir deneyeyim bakalım,gerçekten vaatlerini yerine getiriyor mu.Elime birkaç damla alıp yüzüme sürdüm.Burnumda yanma hissettim ve korktum.Birkaç dakika sonra geçti.Yağ benim yüzümde anında emilmedi.Yarım saat bekledim hala yüzümde yağı hissediyordum.Bir saat geçti hala tam olarak emilmemişti.Şaka gibi resmen.

Youtuberlar ya da bloggerlar neden olmayan şeyi olmuş gibi gösteriyorlar anlamadım.İnsanları kandırmak doğru bir şey değil.




Bir hafta kadar düzenli kullandım ve bilin bakalım ne oldu :D 
Yüz tüylerimi uzattı ve besledi.Doğal olarak bende delirdim.Evet cildi güzel yapıyor ama dudak üstü tüylerimi ve yüzümdeki sarı tüyleri besledi resmen ya.Delirtti beni kısaca.Bacaklarımda da denedim orda da aynı şey oldu.Yani bana yaramadı bu yağ.
Zaten ben hep diyorum bir ürün bu kadar popülerse ve övülüyorsa tamamen doğru değildir.
Benim deneyimlerim bu kadardı.
İyi akşamlar :)

*fotoğraflar şahsıma ait değildir internetten alıntıdır.*



    0 yorum:

    Yorum Gönder