Manikit Keratin Gloves

Yeniden merhaba!Evet bugün baya bir post attım,resmen son zamanların acısını çıkarıyorum :D 
Watsons alışverişimde aldığım manikit manikür setini sıcağı sıcağına yorumlamak istedim.İlk kullanışım değil bu.Birkaç kez daha kullandım.İndirimde görünce almıştım bir tane.Gerçekten çok pratik ve zaman olmadığında çok iyi iş çıkartıyor.


fotoğraf minnosdunyasi.blogspot'tan alıntıdır.

manikür-el bakımı
peeling-keratin terapi
Manikür işlemi sırasında eller,bitkisel ürünler,protein yapıları vitaminler sayesinde kolejen sentezini artırıp cilde yumuşaklık ve nem kazandırırken düşük pH sayesinde tırnak etleri ve eller için ideal peeling sağlar.


fotoğraf minnosdunyasi.blogspot'tan alıntıdır.Bana ait değildir.
İçindekiler:2 adet tek kullanımlık solüsyonlu eldiven,2 adet oje çıkartıcı mendil(iğrenç kokuyor),1 ahşap itici,1 tırnak törpüsü ve 1 adet havlu.
Bileşimi:
E vitamini : Cilt yaşlanmalarını engellemeye yardımcı bir antioksidandır.
Copaiba Yağı: Cildi zararlı etkilere karşı korumaya yardımcı olur.
Üre: Yüksek nemlendirici güç içerir.
Keratin: Tırnakları güçlendirir.
Uygulama:
1.Tırnaklardaki ojeyi temizleyiniz ve törpüleyiniz.
2.Solüsyonlu manikür eldivenini giyin,parmak uçlarınıza ve ellerinize 7 dk. masaj uygulayın.
3.Eldivenin uçlarını sırasıyla delin.Ahşap tırnak iticisi yardımıyla tırnak etlerinizi itin ve fazlalık ölü deriyi atın.
4.Eldiveni ters şekilde çıkarıp eldivenin içerisindeki keratinli solüsyonu elinize ve kolunuza sürün.Masaj yaparak manikür işlemini tamamlayın.

-Solüsyon oje tutma gücüne engel olmaz.-



0 yorum:

Yorum Gönder