Minik Bir Watsons Alışverişi

Herkese tekrardan merhaba!Yine uzun süre yoktum.Çünkü terör olayları gerçekten çok içimi yaktı.Yakmaya da devam ediyor.Ankara'da ve İstanbul'da yaşanan olaylar beni hem üzüyor hem korkutuyor.Milletimizin başı sağolsun.Terörü lanetliyoruz!

Perşembe günü Watsons'a uğradım ve küçük bir alışveriş yaptım.Bu arada bir sürü ürün aldım,denedim ama yazmaya fırsat bulamadım.Bir köşede bekliyorlar.Hepsini sırası ile yazacağım inşallah.

Tresan Kayın Ağacı Saç Toniği 330 ml




Bunu ilk önce Elifcan Gürocak'ta gördüm,çok methetmişti.Sonra birkaç yerde de rast geldim ama fiyatı yüzünden almak istemedim.Normalde fiyatı 26-30 Tl arasında değişiyor.Ben Watsons'ta 17,90'a bulunca aldım hemen.

Blistex Medplus Stick


Bu da çok merak ettiğim bir üründü.Fiyatı 8 liraydı.Birkaç kez kullandım çok memnun kaldım.Detaylı yazısı gelecek.



Manikit akıllı manikür seti.Normal fiyatı 8 liraydı ama ben 3,50 TL'ye düştüğünü görünce hemen aldım.Rastladıkça alıyorum ve memnunum.
Bir sonraki yazıda görüşünceye dek hoşçakalın!


0 yorum:

Yorum Gönder