Pastel Nude Far Paleti

Öncelikle hepinize yeniden merhaba demek istiyorum.Uzun süredir ortalarda yoktum.Bu süre zarfında okul başladı,ben eve döndüm,derslere gittim ve tatilden çıkma sürecine alışmaya çalıştım.Ama sadece çalıştım :D tatile bu kadar alışmışken okula dönmek zor geldi doğrusu :( Derslerim hep geç bitiyor ve eve geldiğimde yorgunluktan ölmüş oluyorum.Bu yüzden blog yazamadım.Her neyse... 

14 Şubat sevgililer günü indiriminden aldığım Pastel markasına ait Nude far paletini anlatacağım bugün sizlere.Ben Rossmann'dan aldım bu paleti.Çok uzun süredir methini duyuyordum ama alıp almamak konusunda çok kararsız kalmıştım.




İçerisinde 4 tane mat,4 ışıltılı far var.Hepsinin de rengi ayrı ayrı güzel.Almadan önce çok tereddüt etmiştim ama aldıktan sonra bana 'iyiki' dedirtti.
Hem gündüz hem gece makyajlarınızda rahatlıkla kullanabileceğiniz bir palet :)



Renkleri tanımlamada pek iyi değilim bu yüzden görsel koymak istedim.Pigmentasyonları başarılı ama elbette far bazı ile çok daha kalıcı oluyorlar.Hiç tozutma yapmadı desem yeridir.Size şundan bahsetmek istiyorum.Göz makyajınızı yaptıktan sonra ten makyajınızı yapın çünkü farlar göz altınıza bulaşabiliyor.Bu palet için söylemiyorum bunu,genelden bahsediyorum.Ben çoğu kez böyle durumlarla karşılaştım,sonradan akıllandım :D

Her bir renge ayrı ayrı hayran kaldım.İndirimde bana 17,40 TL'ye gelmişti.Normal fiyatı 26.50 TL imiş.Uygun fiyatlı far paleti almak istiyorsanız mutlaka bakmanızı öneririm :)

Bir sonraki yazıda görüşünceye dek hoşçakalın :)

0 yorum:

Yorum Gönder