Rimmel London Match Perfection Kapatıcı

Herkese yeniden merhabalaar!Keyifler nasıl bakalım hanımlar?Umarım musmutlu günlere uyanırız bundan sonra.Bugün sizlere anlatacağım şey bir kapatıcı.Rimmel London markasına ait.Bu markadan birçok şey denedim.Oje,maskara,kapatıcı,far...Hepsinden de memnun kaldım.İyiki ülkemizde var dediğim firmalardan bir tanesi.

Bloglarda,videolarda ve instagramda çok methedildiğini duyunca bir şans vermek istedim.Aslında böyle çok popüler ürünlere 'overrated' yani şişirilmiş ürün gözüyle bakıyorum.Resmen sırf kötü olduğunu düşünüp bunu ıspatlamak için alıyorum da denebilir :D




Bendeki rengi 30-Classic Beige.Aslında bu ürün kapatmaktan ziyade aydınlatmak için üretilmiş gibi.
Ben alırken buna dikkat etmedim ve bilmiyordum :D 
Göz altı morluklarımı kapattı ve aydınlattı :D ama ben dikkatı göz altlarıma çekmek istemediğimi fark ettim.Birisi yüzüme bakınca dikkat çeken ilk yer göz altlarım olsun istemem.Aslında bu ürünü beğendim Wake Me Up'tan daha iyi bana göre.Çünkü yapısı daha yoğun ve kalın.Örtücülüğü güzel.
Fiyatı da 15-20 TL Simgesi  arasında değişiyor.Rimmel London ürünlerini Watsons'larda bulabilirsiniz. :)
Görüşmek üzere!

0 yorum:

Yorum Gönder