Diadermine Çift Fazlı Göz Makyaj Temizleyici

Merhaba hanımlar!Bugünkü konuğum birkaç şişe bitirdiğim Diadermine markasına ait olan göz makyaj temizleme suyu.





Bu ürünü nasıl keşfettiğimi anlatayım önce.Hangisi hatırlamıyorum ama Rossmann,Gratis veya Watsons'ta belli bir miktar alışveriş yapınca bu 5 liraya falan düşüyordu.Denk geldikçe aldım.Şimdi yorumlarıma geçelim.
Yapısı o kadar yağlı ki sildikten sonra kati süretle o yağlılık hissi geçmiyor.Ben sabunla çıkarıyorum :D
Hiçbir zaman çok ağır göz makyajları yapmadım.Ama farı,kapatıcıyı,rimeli ve eyelineri gayet güzel siliyor.Evet tek seferde değil ama maksimum 2 pamukta olay bitiyor.Eğer bu ürünü bir yere dökerseniz yandınız çünkü yağı zamk gibi yapışıyor kalıyor orada öylece :/
Ürünü kullanmak için önce iyice çalkalamak gerekiyor.
Pamuğa çok dökerseniz gözünüze kaçma ihtimalini yükseltirsiniz.
Sildikten sonra eğer gözüme kaçarsa doğal olarak bulanık görüyorum ve gözüm yanıyor.Ama hangi markayı kullanırsanız kullanın bu geçerlidir bence.

Şimdi size beni çok şaşırtan bir gerçekten bahsedeyim.Ben aylardır kirpiklerime hint yağı ya da vazelin sürmüyorum.Ama gözlemlediğim kadarıyla yeni yeni kirpikler çıkıyor.Aynaya bakıyorum şok oluyorum,diyorum ki Allah Allah bakım da yapmıyorum siz ne ayaksınız?

Olayı sonradan çaktım,meğer bu ürünmüş kirpik çıkaran.Başka bir şey olmasının imkanı yok çünkü sadece bunu kullanıyorum.Valla şoke girdim.

Ürünü Watsons,Gratis,Rossmann ve galiba Migros'larda bulabilirsiniz.
Ben her gün makyaj yapmadığım için bana en az 2 ay yetiyor.

Cilt Tipi

Tüm cilt tipleri için uygundur.

Ürün Özellikleri

İçeriğinde etkili ve bakım yapan özellikleri bir arada bulundurur. Suya dayanıklı dahil her türlü makyajı hassas olan göz çevresi bölgesine zarar vermeden mükemmel bir şekilde temizler. Kirpikleri korur ve bakım yapar.

Ürün Avantajları

Günlük kullanıma uygundur. Kirpiklerinize zarar vermeden göz makyajınızı kolayca çıkarmanızı sağlar. Lens kullanıcıları için uygundur.

Ürün Kullanımı

Şişeyi hafifçe çalkalayın. Ürünü makyaj pamuğu ile ovalamadan, nazikçe uygulayın.

0 yorum:

Yorum Gönder