Flormar Advice Moisturizing Day Cream

Herkese yeniden merhabalar!Bu hafta blogla hiç ilgilenemedim çünkü vizelerim vardı.Vizeler bitti ama etkisi hala sürmekte.Her neyse.Bugün sizlere uzun süredir severek kullandığım bir kremden bahsedicem.

Flormar advice skin geometry purely moisturizing day cream dry&sensitive skin.




Ben bu kremi birkaç aydır sabahları yüzüme sürüyorum.Ben kuru ciltliyim ve cildimde herhangi bir kaşıntı,yapma ya da kızarıklık yapmadı.Bilirsiniz bazı ürünler sivilce bile yapabiliyor.Ben aldığımda indirimdeydi 13 liraya almıştım ama bugün sitesine baktım 10.50 liraya düşmüş.İndirimsiz fiyatı 27 lira gibi bir şey sanırım.

Makyaj altına baz olarak kullanmak için uygun,içerisinde 15 güneş koruma faktörü var ve güzel nemlendiriyor,e daha ne olsun?

Moisturizing Day Cream- Dry Sensitive, kuru ve hassas ciltlere 24 saate kadar süren nemlendirme sağlar.İçerdiği bitkisel özler ve arnika yağı yumuşaklık ve rahatlık kazandırırken, özellikle hassas ve hasar görmüş ciltleri rahatlatır ve yatıştırır. Yaşlanmaya karşı direncini arttırır, çevresel etkenlerin ve UV ışınlarının zararlarından SPF 15 ile korur.

Day Moisturizing Cream- Dry Sensitive, dry and sensitive skin as herbal extracts to moisturize up to 24 hours while the softness and comfort while saving sağlar.içer and arnica oil, particularly sensitive and damaged skin relaxes and soothes. It increases the resistance to aging with SPF 15 protects from damaging environmental factors and UV rays.

Tag Moisturizing Creme- Trockene empfindliche, trockene und empfindliche Haut, wie Kräuterextrakte bis 24 Stunden, um Feuchtigkeit, während die Weichheit und Komfort.Arnikaöl zu speichern, besonders empfindliche und geschädigte Haut entspannt und beruhigt. Es erhöht die Alterungsbeständigkeit mit SPF 15 schützt vor schädlichen Umwelteinflüssen und UV-Strahlen.

0 yorum:

Yorum Gönder