Golden Rose Round Face Brush


Size yine öve öve bitirelemeyen bir fırçadan bahsedicem.Likit fondötenlerin ve pudraların dairesel hareketlerle hafif bir şekilde yüze ve boyuna uygulanması için ideal geniş,düz uçlu,yuvarlak fondöten fırçası.Bence bu fırça fondöten sürmek için ideal bir fırça değil.Fondöteni emer çünkü.Ben CC krem ile denedim,ürün fırçada kaldı :D

Ben popüler olduğu için aldım zaten,ama hakkını vermek lazım kılları dökülmüyor.Yanlış hatırlamıyorsam keçi kılından yapılmış bu fırça.Kılları yumuşacık,cildi tahriş etmiyor ya da acıtmıyor.Ama ne göz altınıza pudra sürebilirsiniz bununla ne de sıvı formda bir ürün yayabilirsiniz.

Yani allık desen sürülmez,bronzer sürülmez,sadece yüze pudra sürmek için de 25 lira vereceğimi hiç sanmıyorum.Ben bunu 17 liraya mı ne almıştım.Almasaydım da olurmuş.Beğenmedim.

Round Face Brush
Those liquid and powder foundation cream is ideal for the implementation of a large gently with circular movements on the face and neck, flat head, round brush foundation cream.

Rundes Gesicht Pinsel
Diejenigen, Flüssigkeit und Pulver-Stiftung Creme ist ideal für die Durchführung eines großen sanft mit kreisenden Bewegungen auf Gesicht und Hals, flacher Kopf, Rundbürste Fundament Creme.


0 yorum:

Yorum Gönder