Pure Beauty CC Krem Yorumlarım

Herkese yeniden merhabalar!Aslında bugün yazı yazmayı gerçekten hiç istemiyordum çünkü moralim çok bozuk.Okulda Allah'ın belası bir hoca var tek soruya 2 paragraflık cevap istiyor kısaca burnumuzdan getiriyor.Bugün benden istenen bir yazı ile karşınızdayım.


Biliyorsunuz Pure Beauty Kore menşeili bir marka.Ürünün içerisinde paraben,lanolin ve alkol yok.Bendeki ivory rengi.Zaten iki rengi var,diğeri ise natural.Ben beyaz tenli olduğum için açık rengini aldım.Ürün SPF 30 içeriyor.İçerisindeki ışıltılar gölgede çok belli olmuyor ama güneşe çıkınca parlıyor.Ben yüzümde tutabildiğim kadar tuttum,ama yüzümde hem kaşıntı yaptı hemde sivilceler çıkardı.Benim cildim çok hassas,bu yüzden olmuş olabilir.

Çünkü ürünün seveni çok,öyle övüldü öyle övüldü ki dayanamadım aldım.İndirimsiz fiyatı 30 lira,ben indirimle 22 liraya almıştım.40ml uzun süre gideceğe benziyor.Severek kullandığımı söyleyemiycem çünkü yüzümdeki tüyleri belirgin hale getiriyor :(  Flormar'ın yeşil renkli CC kremi hala favorim.


Size şöyle söyleyeyim,yüzüme sürdükten birkaç saat sonra parlama yapıyor ve cildim ürünü kusuyor.Niye böyle oldu anlamadım.Yanak bölgemi o kadar kaşındırdı ki gün içinde silmek zorunda kaldım.Ellerimle uygularken de,süngerle uygularken de ve fırçayla uygularken sonuç değişmedi.
Yani yeniden almam.


Fotoğraflar internetten alıntıdır.



0 yorum:

Yorum Gönder