Son Zamanlardaki Alışverişim

Herkese yeniden merhabalar!Vize haftası başlamadan önce sizlerle son alışverişimi paylaşmak istedim.Bu aralar çok sık alışveriş yapar oldum Allah affetsin :D birkaç yerden ufak birkaç şey alıyorum ama hepsini post olarak atarsam hayli uzun sürer :D bu yüzden gerek gördüklerimi sizlerle paylaşıyorum.


Neyse uzatmadan aldıklarıma geçeyim.

Isana deodorant:Galiba bu üçüncü şişem,bittikçe yeniliyorum.Yazısı şurada.
Note Cinnamon Oje:gomlekterujizi sayesinde aldığım bir ürün oldu.Tarçın rengi.
Domol Yüzey Temizleyici Islak Mendil:Bunu 5 liraya falan aldım ve gerçekten çok memnun kaldım.İçerisinde deterjanlar var ve masamı,dolabımı,hatta odamın camını bile bununla sildim.Bendeki elma kokulusu.
Cashmere El Kremleri:Cashmere Nascita markasının yani Doğuş Kozmetik'in diye biliyorum.Günlük nemlendirmede başarılı buldum ama bir Neutrogena değil benim için.Her biri iki liraydı.
Domol Klozet Yüzeyi Temizleyici Islak Mendili:Umumi yerlerde klozet olması beni çıldırtan sebep ve kullanmak zorunda kaldığım zamanlar hiç içim rahat etmiyordu.Bununla silip birkaç dakika bekliyorsunuz ve olay bitiyor.Dört lira falandı sanırım,içinde 15 tane var.
Beauty Formulas Yüz Ve Burun Bantları:Siyah noktalarımdan kurtaran yegane ürün!Bugün duştan sonra tekrar denedim ve yeniden aşık oldum diyebilirim.Tek kötü yanı yapışkanı çok güçlü çekerken canım acıyor.
Yorum yaparsanız ve abone olursanız sevinirim.İyi haftasonları!

0 yorum:

Yorum Gönder