Birkac Bir Sey Soylemek Istiyorum

Uzun süredir kullandığım bazı ürünleri enine boyuna yorumlamak istedim.O yüzden bu yazıyı yazıyorum.Garnier'in bu kusursuz makyaj temizleme suyunu bilmeyeniniz yoktur herhalde.Kaç yıldır piyasada var bilmiyorum ama son dönemde bioderma ile karşılaştırılır oldu.Ben bioderma markasını hiç kullanmadığım için bilmiyorum tabiki.Ben kuru ciltliyim,yüzümdeki makyajı önce makyaj temizleme mendili ile siliyorum.Ardından bu suyu kullanıyorum.Benim cildimi kurutuyor ve geriyor.
Yeni çıkan argan yağlı olanını denemek istiyorum ama hem yüzümde tüy çıkarır diye,hemde yağlı his bırakır diye korkuyorum.




İkinci ürün ise Pastel markasına ait bir maskara.Ben youtube'da çok kullanan görmedim açıkçası bu maskarayı.Methini duyup da almadım yani,denemek için almıştım.Alırken elimde maskara yoktu ve büyük umutlarla almıştım.





Böyle silikon bir fırçaya sahip.Benim kirpik yapımdan mıdır bilmiyorum ama ben bu maskarayla bir türlü anlaşamadım ya.Her yolu denedim olmadı yani.
Vaatlerinde:
3 Farklı etki şimdi tek maskarada!
1. kat hacim
2. kat hacim & kıvrıklık
3. kat yoğun görünüm
Kirpiklerinize her katta, ekstra dolgun görünüm kazandırırken aynı zamanda kıvırır ve yoğunluk verir.
 Üstelik özel silikon fırçasıyla çok pratik. Ekstra siyah rengi ve her katta yoğun etkisiyle siz de çarpıcı bakışlara kavuşun.
 Dermatolojik olarak test edilmiştir. 



Ben kendi kirpiklerimde ne bir hacim ne bir kıvrıklık ne de bir yoğun görünüm elde ettim.Benim için sınıfta kaldı.

2 yorum:

  1. Aynı şekilde bende bu rimeli kesinlikle sevmedim. Yapısı çok ıslak ve düz kirpikler için hiçbir şey ifade etmiyor.

    YanıtlaSil