Bitmek Bilmeyen Alisveris Sevdam #2

Herkese selamlar!Yine karşınızdayım.Biliyorum,biliyorum bu aralar çok sık alışveriş yazısı yazıyorum ama inanın topluca yazmak daha yorucu ve gözden kaçanlar olabiliyor.Yazıya geçmekten önce birkaç şeyden bahsetmek istiyorum.Şu çok övülen,yere göğe sığdırılamayan maybelline lash sensational var ya.Kullandığım en berbat maskara resmen.Alalı kaç hafta oldu hala yapısı oturmadı.Kirpiklerimde istediğim etkiyi yaratmadı.Üstüne üstlük çıkarması o kadar zor ve zahmetli ki!Kirpik diplerine yapışıp kalıyor,siz çıktığını zannediyorsunuz ama öyle değil.Ordaki gözenekler tıkandıkça da kirpikler dökülüyor.Ben silmeye çalışırken bile çok döküldü.O kadar çok sinirlendim ki anlatamam.Kaç blogger/youtuber bu maskarayı övdü saymadım.Çift fazlı ile bile çok zor çıkıyor.Kesinlikle bir daha alınmayacak ve kimseye asla tavsiye etmiyorum.Diğer ikisi de essence'in ve rival de loop'un kapatıcısı.Uygun fiyatlı diye almaya gittim,göz altımda istediğim gibi durmadı.Bir kere yapılarını hiç sevmedim,bana göre değil.Benimle değiller.




Neyse aldıklarıma gelelim.
Isana aseton:Kaç şişe bitti inanın bilmiyorum,evdeki bitiyordu hemen yenisini aldım.250 ML 5 TL.
Watsons siyah nokta burun bantları:Bunlardan da epey bitirdim.Benim için işe yarıyorlar.10 TL idi.
Bu arada Rosense'in 300 ML gül suyu 16 lira olmuş görünce kafayı yedim.Bu ne pahalılık???
Match perfection kapatıcım bitiyordu bir ton koyusunu aldım bakalım anlaşabilecek miyiz?
Sürekli aldığım yüz maskelerimi yeniledim.



Bu ay bu maskeler 4 lira yerine 2,75'e düşmüş bence gidip alın,severek kullanıyorum.


2 yorum:

  1. Match perfection un nasıl bir yapısı var acaba önerir misiniz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet kalın yapısı ama güzel sabitleniyo

      Sil