Bitmek Bilmeyen Alışverişim Sevdam #1

Yine ve yeniden yapmış olduğum alışverişlerle karşınızdayım.Elime para geçtikçe harcayan bir insanım maalesef.Biriktirdiğim paraları son dönemlerde bakıma ya da kozmetiğe harcar oldum.Hepsini tek tek fotoğraflamadım çünkü bir postta 10-15 fotoğraf olsun istemedim.
Aslında bu karışık bir alışveriş.Hem Rossmann,hem Watsons hemde Gratis var :)


Swissco markasının böyle bir tarağını aldım.Watsons'ta NASCİTA fırçalar 15 lira falandı ve açıkcası bir tarak için o kadar para vermek istemedim.Bunu 7 liraya almıştım.Purederm markasının karbondioksit içeren maskesini denemek istedim,aslında korka korka aldım ama beklediğim gibi çıkmadı.Yani olumsuz bir şey yaşamadım.Ama çok da beğenmedim,bir daha almam.5 liradan 2 liraya düştü diye almıştım zaten.


Yine Purederm markasına ait gözenek temizleyici bu pedi aldım.Bunu önceden birkaç kez daha kullanmıştım zaten,1 lira falandı fiyatı da.Sonrasında eklips markasının kontür fırçasını aldım 12 liraya.Ve deli gibi merak ettiğim Lash Sensational maskarasını aldım,16 liraydı.


Yorumlarıma geçecek olursam;ah keşke almasaydım dediğim bir ürün olmadı.En çok maskara ve tarak için mutluyum.Mutlu pazarlar :)


0 yorum:

Yorum Gönder