Kalyon Tırnak Eti ve Tırnak Peelingi+Tırnak Eti ve Tırnak Bakım Yağı


Herkese yeniden merhabalar!Keyifler nasıl?Umarım yerindedir :) Bugün sizlere kısa zaman önce almış olduğum ama beğenerek kullandığım iki ayrı tırnak bakım ürününden bahsetmek istiyorum.İki üründe Kalyon markasına ait.Ben Watsons'tan her birini 7,5 liraya aldım.Yani toplamda 15 lira verdim.Aslında biraz fazla geldi ve burun büktüm ama kullandıktan sonra işin rengi değişti tabi.
İlki tırnak ve tırnak eti bakım yağı.



Ben bu ürünü bir buçuk yıl önce falan zaten beğenerek kullanıyordum ama bitirince bir daha almadım nedense.Sonra tırnaklarım ojeden ve asetondan mahvolunca fellik fellik çözüm arayışına girdim.Yine annemle Watsons'a sadece ve sadece güneş kremi almak için gitmiştik kii ben kendimi tutamadım ve bunları da aldım.Şimdi şöyle bir şey var.Her istediğimi anında alabilen birisi değilim.Ne zenginiz ne de çalışan biriyim.Yani harçlıklarımı biriktirip alıyorum ben aldıklarımı hep.Bunu özellikle belirtmek istedim yani.

Neyse bunu aldım ve eve gelir gelmez kullandım,her gün düzenli kullanımda gerçekten işe yarıyor kızlar.Bir miktar sürüp ovuşturun ve 10 dakika kadar bekletin.



Diğeri ise beni zahmetli manikür derdinden kurtaran mucize!!!11
Ellerimi ılık suda bekletmeme,limonla ovalamama artık gerek kalmadı.Sağolsun bir dakikada tırnak etlerimi yumuşatıyor canım benim.

İşte böyle hanımlar,bir sonraki yazıda görüşmek dileğiyle :)







0 yorum:

Yorum Gönder