Kucuk bir Rossmann Alisverisi

Merhabalar!Bugün sizlere Rossmann'dan yapmış olduğum alışverişi paylaşmak istiyorum.Birkaç parça bir şey aldım.





Isana'nın göz kremi:Daha önce görmemiştim,aslında 21 yaşındayım gerek yok ama denemek istedim,10 liraydı.Rival de Loop markasının makyaj temizleme mendilini aldım.10lusu 2 liraydı.Rossmann'ın galiba kendi markası olan Synergen'den kuru ciltler için yüz kremi aldım.Bu kremi daha önce hiç görmemiştim,yeni gelmiş galiba.10 liraymış,ben bugün 6 liraya aldım,50 mL.





Birde Essence'den bu far bazını aldım.Rafta 9,25 olarak gözüküyordu fiyatı,kasada 9,50 aldılar.Bunu yetkililerine ileteceğim zaten.
"i love stage- far bazı" sahnelerde! kapatıcılardan ya da göz farlarından önce uygulanabilir. kremsi yapısı çizgi yapmaz, göz farınızı daha dayanıklı yapar ve rengini yoğunlaştırır. göz makyajınız sahneye çıkmak için sabırsızlanıyor!
İçeriği de şu şekilde:AQUA (WATER), CYCLOPENTASILOXANE, CYCLOHEXASILOXANE, GLYCERIN, ISODODECANE, CETYL PEG/PPG-10/1 DIMETHICONE, METHYL METHACRYLATE CROSSPOLYMER, POLYMETHYLSILSESQUIOXANE, MICA, DIMETHICONE CROSSPOLYMER, POLYGLYCERYL-4 ISOSTEARATE, SODIUM CHLORIDE, STEAROYL INULIN, CERA ALBA (BEESWAX), DIMETHICONOL, ETHYLHEXYLGLYCERIN, TRIMETHOXYCAPRYLYLSILANE, TRIETHOXYCAPRYLYLSILANE, TIN OXIDE, PHENOXYETHANOL, CI 77491, CI 77492, CI 77499 (IRON OXIDES), CI 77891 (TITANIUM DIOXIDE).


0 yorum:

Yorum Gönder