Son Zamanlarda Yaptigim Alisverisler

Herkese yeniden merhaba!Biliyorum yine neredeyse bir hafta oldu ama,dönem bitmek üzere ve ben okul ile uğraşıyorum.Finallere iki hafta falan kaldı paçalarım tutuştu anlayacağınız.Aslında şu an ödev yapmam gerekiyor ama ben post yazıyorum :/
Bugün sizlere son zamanlarda yaptığım alışverişlerden bahsedeceğim.
Parça parça ama toplayınca epey oldu,bende üzerine başka şeyler eklenmeden hemen paylaşmak istedim.




Maybelline the falsies volum express black drama:Çok severek kullandığım bir maskara kendisi zaten.Bu sefer Rossmann'dan alayım dedim,birkaç gün kullandım,kurumuş gibi bir hali var.Nasıl düzeltebilirim biliyor musunuz?
Ardından ülkemize yeni gelen yine aynı markanın Master Contour stiği,kremsi yapıda,iyice denemeden bir şey söyleyemem.
Lash Sensational ise günlük bir maskara benim için,ama kirpiklerimi döküyor.Sizde de oldu mu?




Wet n Wild markasından üç tane ruj aldım.Bare it all,rose bud ve sand storm.Uygun fiyatlılar ama su içince ve yemek yiyince hemencecik çıkıyorlar,yani kalıcı değiller.Sonra Pantene'nin saç bakım yağını aldım,içerisinde alkol varmış çok şaşırdım ve kızdım.Sebamed'in 50 faktörlü çok yönlü koruyucu güneş losyonunu aldım.Gerçekten bana aşırı pahalı geldi,150 ml 78 liraydı Watsons'ta.Müşteriyi çok iyi sömüyorlar :@
Kalyon markasının tırnak eti peelingi ve tırnak bakım yağını aldım.
Flormar gündüz kremimi yeniledim.





Okuduğunuz için teşekkür eder,iyi akşamlar dilerim.


0 yorum:

Yorum Gönder