Neutrogena cift fazli goz makyaj temizleyicisi

Selamın hello millet!Bugün sizlere  bitsin diye şişesinin içine baktığım berbat bir üründen bahsedicem.Yine aşırı övülen ve sonradan patlayan bir ürün,sonuç yine hüsran.Bu arada bu marka instagram üzerinden benimle iletişime geçti ve numaramı istedi geçen çarşamba.Güya geri bildirim alacaklarmış.Nütrıcina türkiyeden bahsediyorum tabikide!Birisinin instagram paylaşımının altına berbat,gözlerimi yaktı asla almam,nefret ettim yazmıştım.Onlar da GÜYAAAAA geri dönüş yapacaklardı.PEEEEEEEEEEEEEEEEEEEH.Ölme eşşeğim ölmee.



Bu arada fotoğraf bana ait değil,netten buldum.Kızımızın tırnakları da pek güzelmiş.Neysem.Ben bunu Görkem'e güvenip aldım.Ama ne oldu?20 lira boşa gitti.Kör oluyordum resmen yeminle ya!!!!1

Gözlerimi öyle bir yaktı ki size anlatamam.Kıpkırmızı oldu.Görmemi bulanıklaştırdı.Sanırım Görkem bunun pompalısını beğeniyordu.Bu değişmiş çünkü Selma(ojelerfora) da aynı şeyden yakındı.

Anacım ben size öneride bulunayım.Diadermine ve Garnier'i tek geçerim.Bu arada bugün bir alman kızımızı izlerken ne duydum bilin bakalım?Garnier Loreal'in yan sanayisiymiş.Şok oldum.Neyse bugünlük bu kadar çene çalmak yeter.Sonra görüşürüz!
Tschüss!

2 yorum:

  1. Nivea da makyaj temizleme konusunda hassas. Tahriş ve kuruluk yapmıyor öneririm :)

    YanıtlaSil