Rival de loop kuru ciltler icin alkolsuz tonik

Selamın hello millet!Nasılsınız?Umarım keyifler yerindedir.Bugün sizlere yaklaşık bir aydır deneyimlemekte olduğum bir tonikten bahsedecem.Aslında bu ürünü sevip sevmediğimi bilmiyorum yani çok muallakta kaldım.Bilmeyenleriniz vardır belki,ben kuru ciltliyim,tonik kullanmayı da çok sevmiyorum ve gerekli bulmuyorum.Onun yerine gül suyu ya da termal su daha kullanışlı geliyor.




Yani başlarda yüzümde birkaç kırmızı şey çıktı,sebebi bu tonik sandım ama kullanmaya devam ettikçe lekeler çıkmaya devam etmedi ve yok oldu.Anlıktı sanırım ama sebebi neydi bilmiyorum.Fiyatı 6-7 lira gibi bir şeydi.Uzun süre de gidiyor yani.




Sabah ve akşam kullanmanızı öneririm.Biraz yapış yapış bir his bırakıyor ama emildikçe geçiyor.Kuru ciltler için güzel ve uygun nemlendirici biliyorsanız yazar mısınız?
Sevgiler


2 yorum:

  1. Fiyatı oldukça uygunmuş, alkolsüz olmaması da iyi. :) Karma ciltli olduğum için kuru ciltlere yönelik ürünler hakkında hiç neredeyse hiç fikrim yok... :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bence bunun karma ciltler için olanı da vardır :)

      Sil