Son zamanlardaki favorilerim #1

Selam herkese!Neredeyse bir buçuk yıldır blog yazıyorum ama hiç favorilerimi paylaşmadığımı fark ettim.Son 2 haftadır her gün severek kullandığım ürünleri sizlerle paylaşmak istedim.

Avon Celebre vücut spreyi,Isana göz kremi;nemlendirmesi bana yeterli geldi,e fiyatı da çok uygun daha ne olsun?



Essence dudak kalemleri;red blush ve cute pink:
bir drugstore markasına göre oldukça kaliteli ve yumuşak sürümlüler.Dudağımı acıtmadılar ve tahrişe yol açmadılar.Çok kalıcı değiller ama fiyatına göre iyi bence.


Red blush çoğu kişide kırmızı durmuş ama bende bordomsu durdu nedense :)
Daha sonra yine essence markasına ait long lasting eye pencil'ları youtubeda çok duymuştum ama hiçbir yerde bulamıyordum.Rossmann'a her gidişimde bitmiş oluyordu,sonunda denk geldi ve siyahıyla kahvesini kaptım.



Şöyle bir handikapı var bu ürünlerin sürdükten bir saat sonra renkler silikleşiyor ve bozulmaya başlıyor,yenilenmesi gerekiyor yani.Ama yumuşacık olması ve uygularken göz kapağıma zarar vermemesi ile gönlümde taht kurdu.

2 tane de nefret ettiğim üründen bahsetmek istiyorum sizlere.Biri Golden rose markasına ait diğeri cecile.Cecile markasını seven birisi değilim zaten uygun fiyatına kanıp göz kalemini almıştım.Lanet olsun neden aldıysam göz kapağımı çizti..Resmen kedi tırmık atmış gibi oldu,golden rose da öyle.Akıl olsun bir daha asla almam.
Buraya böyle maksimum 5 dakikalık videolar koyayım diyorum ilginizi çeker mi?
Aşağıya yorum bırakırsanız çok sevinirim.

Snapchat:froehlichrau


2 yorum: