Quick Fix Facials Exfoilating Scrub Mask(Blackheads and blocked pores)

Hooolaaa!Hallo!Hello!Merhaba!

Fıstıklarım bugün sizlere Youtuber Aslı özdel'in önerdiği öve öve bitiremediği bir maskeden bahsedicem.Galiba onun da cildi benimki gibi kuru(yanlış hatırlamıyorsam).Ben bu ürünü 15-16 liraya Gratis'den aldım.Ürün 100 mL ve 12 ay kullanma süresi var.Ojelerfora Selma da bu üründen memnun kalmış ama ben hiç memnun kalmadım.Çünkü cildim hassas.





Görüntü ojelerfora.tumblr.com'dan alıntıdır.

Ben bu ürünü yüzümde 10 dk bekletip yıkıyorum.Acaba ben mi yanlış yapıyorum?10 dakika boyunca masaj mı yapmam gerekli?Ama o pütürcükler yüzümü acıtıyor???Birkaç kez denedim,hiç memnun kalmadım.Muhtemelen bacaklarım için kullanacağım.Çünkü sildikten sonra yüzüm yanıyor ve kıpkırmızı oluyor.Ayrıca ben burnuma ve çeneme sürüyorum,5 dk geçtikten sonra çok pis kaşınıyor.Çıkarmak zorunda kalıyorum.Hiç memnun kalmadım.
Scrub konusunda sınıfta kaldın canısı.


Size bir şey diyeyim mi?Ne zaman ünlü bir bloggera/youtubera güvenip alsam/kansam ürün bende işe yaramıyor,paralar hiçe gidiyor.Daha da kimseye güvenmem.Para gökten yağmıyor bana.

Have a nice day ladies ♥

4 yorum:

  1. Aynen canım ya kı.ı kırık ürünleri öve öve biteremiyolar vardır bi hikmeti diyorsun fos :D Onlara nerden para yağıyor bilmiyorum bize kuraklık vurduğu kesin :D

    YanıtlaSil
  2. Genelde ürünler bedava gittiği içindir yada sorunsuz bir cilde uygulanınca geri dönüşü de farklı oluyor tabi. Mesela göz altı morlukları olmayan birinin kapatıcı tanıtması gibi

    YanıtlaSil