Rival de loop mildes peeling gel(kuru ve hassas ciltler icin)-fuer trockene und sensible haut

Herkese yeniden merhaba!Bugün sizlere temmuzun başında keşfettiğim,her hafta en fazla 2 kere kullandığım ve cildimi MAHVETMEYEN bir peelingden bahsedeceğim.Bilirsiniz kuru ciltliler için peeling bulmak zordur çünkü cilt çok çabuk tahriş olur ve kızarır.Hem kuru hem hassas ciltli olunca,e birde ince derili olunca cilt bakımına dikkat etmek zorunlu hale geliyor.Her gördüğümü,istediğimi şapıdanak alamıyorum.







Ben kendiminki %25 oranında ancak bitirebildim çünkü az miktarı bile yeterli oluyor.Tanecikleri yüzüme zarar vermedi,çizmedi ya da kızartmadı.Ben indirimle 7 liraya almıştım,indirimsiz 10 lira ve sadece Rossmann'larda satılıyor.Almanya fiyatı 1,50 €.Bizimkiler çok iyi fiyat şişiriyorlar.
Ürün 75 mL.



Görünüşü ise bu şekilde.

1 bis 2 mal wöchentlich eine kleine Menge in die Handfläche geben und mit warmem Wasser aufschäumen, anschließend auf die angefeuchtete Haut auftragen und mit den Fingerspitzen sanft einmassieren. Dabei die Augenpartie aussparen. Mit lauwarmem Wasser anschließend gut abspülen.

Inhaltsstoffe

Aqua, Polyethylene, Glycerin, Caprylyl/Capryl Glucoside, Phenoxyethanol, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Cocamidopropyl Betaine, Panthenol, Parfum, Xanthan Gum, Sodium Chloride, Sodium Hydroxide, Potassium Sorbate, Ethylhexylglycerin, Prunus Armeniaca Fruit Extract, Pantolactone, Citric Acid, Sorbic Acid, CI 42090



Blogta ne gibi yazılar görmek istersiniz?Blog hakkında ne düşünüyorsunuz?Fikirlerinizi benimle paylaşırsanız sevinirim ♥

2 yorum:

  1. Kuru ve hassas yazısını gördüm hemen geldim :) Ben hala peeling yapmaya korkuyorum ya boşuna alırsam diye :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim yüzümü acıtmadıysa seninkini de acıtmaz bence :)

      Sil