Yves Rocher Hydra Vegetal Yuz Temizleme Jeli (normal&nemsiz ciltler için)

Herkese yeniden merhaba bugün sizlere yaklaşık bir aydır her gün severek kullandığım ve yüzüme iyi gelen,verdiğim parayı hak ettiğini düşündüğüm bir üründen bahsetmek istiyorum.Yves Rocher'den bahsedecek olursak;

YVES ROCHER BİTKİSEL KOZMETİĞİN PRENSİPLERİ
• Tüm ürünlerin aktif bileşeni mutlaka bir bitkisel içeriktir.
• Kullanılan bitkisel içeriklerin ve geliştirilen formüllerin yüksek performansını ve zararsızlığını garantiler.
• Ürün içeriklerini oluşturan bitkilerin yetiştirilmesinde organik tarıma öncelik verir.
• Türü tükenmekte olan bitkilerin kullanımını reddeder.
• GDO lu bitkilerin kullanımını reddeder.
• Hayvansal içeriklerin kullanımını reddeder.
• Ekolojik ambalajlar kullanır ve bunları sürdürülebilir ormanlardan elde eder.
• Tüm üretim süreçleri Avrupa Birliği Çevreyi Koruma Standartları ile uyumludur.

Benim sizlere anlatacağım ürün bir yüz temizleme jeli.


Her gün yüzüme masaj yaparak uyguluyorum,içeriğinin temiz olduğunu bildiğimden korkmuyorum,güvenle kullanıyorum.Tek eksi yanı çabuk bitmesi.Tekrar alır mıyım bilmiyorum.Yüzümde gergin bir his bırakmıyor.Gerçekten çok hoş bir ürün. ♥




NORMAL/NEMSİZ CİLTLER İÇİN GÜNLÜK BAKIM
Nemlendirici ve Ferahlatıcı Yüz Temizleme Jeli
Cildinizi kurutmadan keyifle temizleyin!
Sabun içermeyen jel yapılı formülü ile normal ve kuru ciltler için ferah ve yumuşak bir temizlik sağlar. Su gibi hafif dokusu ve hoş kokusuyla kullanımı keyif verir. Cildinizi canlandırır ve nemlendirerek temizler.

Kokusu ve kullanım sonrasında cildinizde bıraktığı ferah his, cilt bakım ritüelinizi daha keyifli hale getirir. Cildinizi derinlemesine temizlerken tazelenmiş ve duru bir cilt görünümü sunar. Makyajı ve cilde yapışan kirleri derinlemesine temizler. Bitkisel içeriğindeki Akçaağaç Özsuyu cildin doğal nem dengesini koruması için gerekli desteği sağlarken, Organik Hamamelis Suyu yatıştırıcı etkisiyle daha yumuşak bir cilde kavuşmanıza yardımcı olur.
Dermatolojik kontrol altında test edilmiştir.


Beni snapchatte ekleyebilirsiniz ♥
froehlichfrau  :)




2 yorum: