Domol cok amacli mendil

Herkese merhaba!Bugün bilmem kaçıncı yazım ile karşınızdayım.Aylardır severek kullandığım oldukça bereketli bir üründen bahsedeceğim bugün sizlere.Rossmann'a olan aşkımı bilmeyen yoktur herhalde.Her gittiğimde mutlaka ortalığı talan ediyorum :D keşfetmeye çıktığım zamanlar da olmuyor değil.Bunu birisinden mi gördüm yoksa raflara göz atarken mi bana göründü bilinmez ama iyiki almışım..


neyden mi bahsediyorum?işte bu güzellikten.Her yerde kullanabiliyorsunuz rahatlıkla.Ben elma kokanını aldım ama limonlusu da vardı galiba.Umumi yerlerdeki klozetleri temizlemek için birebir çünkü içinde kimyasal var.Bu yüzden elimizde uzun süre tutmamalıyız.Hassas ciltlerde tahrişe sebep olabilir.Ben genelde üşendiğim zamanlarda odamdaki camları ve çalışma masamı BÜYÜK BİR GÖNÜL RAHATLIĞI İLE sildim.TV de silinebilir diyor ama teknolojik aletlere bulaştırmamaktan yanayım.
Fiyatını hiç hatırlamıyorum,ama 7lirayı geçmez.5 aydır kullanıyorum yeni bitti.Gerek görürsem yine alırım.Islak mendilden daha yararlı gözümde.Yüzümüze kesinlikle sürmüyoruz he!!Tuvaletlere de atmıyoruz :)

Wichtige Information

Darf nicht in die Hände von Kindern gelangen. Falls das Produkt ins Auge gelange, sofort gründlich mit Wasser ausspülen. Nicht zur Körperpflege geeignet. Das Produkt sollte nur bestimmungsgemäß verwendet werden. Nicht auf empfindlichen Oberflächen verwenden. Materialverträglichkeit an unauffälliger Stelle testen. Nicht über die Toilette entsorgen.

Anwendung

Mit Hilfe der Etikettenlasche die Verpackung öffnen und ein Reinigungstuch durch die Öffnung herausziehen. Danach die Verpackung sorgfältig verschließen. Oberflächen einfach abwischen. 
Gebrauchte Tücher über den Hausmüll entsorgen.

  • bequeme Handhabung
  • für hygienische Sauberkeit
  • für Zuhause und unterwegs
Abweichungen zwischen den jeweiligen Produktinformationen der Produkte in unseren Filialen und den hier dargestellten Informationen sind möglich. Bitte beachten Sie daher immer die Angaben auf den Produktverpackungen, auf dem Produkt und auf den gegebenenfalls dem Produkt zugehörigen Materialien.

0 yorum:

Yorum Gönder