Flormar make up fix spray(makyaj sabitleyici sprey)

Selam kızçelerim,bugün nedense çok keyifsizim,düşük moddayım.Kendimi iyi hissetmiyorum kısacası.Bugün sizlere 2 aydır kullandığım ve neredeyse dibini gördüğüm flormar markasna ait makyajı gün boyu sabit tuttuğunu iddia eden bir spreyden bahsedeceğim.Ben bunu 15 liraya almıştım,indirimsiz fiyatı 20 tl ama şu anda %50 indirimle 10 liraya geliyor.





İndirim siteye mi özel yoksa her yerde geçerli mi bilmiyorum kızçelerim.Ama ben bu ürünü yüzüme değil de fırçalarıma sıkıyorum.Farı sabit tutsun diye.Pigmenti az olan farlarda güzel iş çıkarıyor.Bir daha alır mıyım bilmem.Yüze yakından sıkınca yakıyor.Uzaktan sıkıntı yok.75 mL.Fena değil.


Make-up Fıx Spray, makyajı fiksleyerek gün boyunca kusursuz görünmesine yardımcı olur. Yapışkanlık hissi bırakmaz. İçerdiği papatya çiçeği, salatalık suyu ekstraktları ve Bisabolol ile cilde rahatlık kazandırır.





Birçok blogta da okuduğum kadarıyla da yüzdeki makyajı sabit tutması da iyiymiş,makyajı çamurlaştırmıyormuş.
Siz daha önce bu veya bunun gibi ürünler kullandınız mı?Ne düşünüyorsunuz?
Resimler şahsıma ait değildir internetten alıntıdır.



2 yorum:

  1. Blogunun yeni hali çok şeker olmuş :) Bu tarz spreyleri yüzüme sıkmayı pek sevmiyorum ben fırçalara kullanmak daha mantıklı senin yaptığın gibi. Bu arada keyifsizliğini en kısa sürede atlatırsın umarım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim inşallah atlatırım ♥

      Sil