Superdrug cleansing facial wipes*makyaj temizleme mendili

Selam herkese!İsmim Saliha.Bloguma hoş geldiniz!Burada aklıma esen,faydalı olabileceğini düşündüğüm her şeyi paylaşıyorum.Takip ederseniz çok mutlu olurum.Konumuza dönelim,bugün Watsons'tan aldığım ve yüzümü cayır cayır yakan,çalışma masamı silmekte kullandığım bir MAKYAJ TEMİZLEME MENDİLİ'nden bahsedeceğim.İngiltere'de 0.45 pound(sanırım) satılan,burada bize 5-8 tl'ye kakalanan bir üründen bahsetmek istiyorum.Bir kere ıslaklığı yeterli değildi,benim aldığım mı öyleydi bilemem ama.İçine su ekledim resmen.





İçerisinde 25 adet bulunuyor.Yani güzel temizliyor ama yakıyor ne fayda.Kuru ciltliler için olanını da kullandım diğerlerinide.Performans ve yakma hep aynı.5 üzerinde 2.5 veririm bu ürüne.


Hello everybody,welcome back to my blog.My name is Saliha,i am a Turkish blogger who shares beauty and useful stuff for mostly girls.If you follow me i will be very happy.I bought these make up cleansing wipes from Watsons like Superdrug here in Turkey.I paid 5-8 Turkish liras which i dont remember.That shitty wipes burned my face.I never buy these again.

0 yorum:

Yorum Gönder