Avene Termal Su

Herkese yeniden merhabalar!Uzunca bir süre kafa iznine çıktım diyebilirim.Ama sanmayın ki temelli gittim.Bu düşünceye mahal vermemek adına birkaç yazı yazayım dedim.Öncelikle nasılsınız?Bayramınız nasıl geçti?Keyifler yerindedir inşallah :) 
Bugün blogumda anlatacağım ürün daha önce hiç kullanmadığım ve bloğa da yazmadığım bir ürün.





Avene termal su :) bendeki 300 ml yani en büyük olanı.Aslında cildime bir yararı olup olmadığını bilmiyorum çünkü Allah'ıma çok şükür yüzümde yara,bere ya da sivilce yok.Ben sırf merakımdan ve yazın yüzümü ferahlatsın diye satın aldım.Ama bence çok pahalı.300 mL 44 Lira.Hani bir 25-30 olsa daha iyi sanki.İnternetten alışveriş yapmayı sevmiyorum çünkü güvenmiyorum.Özellikle aşırı indirim yapan siteler hiç güven vermiyor.Bu arada konu ile alakası yok ama bir ürün sipariş ettiğinizde kargo kapıya geldiğinde önce kutuyu açıp bakın ki mağdur olmayasınız.Böyle bir hakkınız da var :)


Avène Termal Su

300 ml.'lik şişe. 150 ml. ve 50 ml.'lik şişelerde


Doğrudan kaynağından alınan Avène Termal Suyu, yatıştırıcı, tahriş giderici ve anti enflamatuar özelliklerini koruyarak el değmeden ambalajlanır.
    • Yatıştırıcı
    • Tahrişe Karşı
    • Yumuşatıcı
    Yüzümde  bir farklılık görmediğim için bir daha almam sanırım.Daha uygun fiyatlıları var.Olmadı güvendiğiniz bir yerden su doldurun,buzdolabına koyun-mesela dağ suyu :)

    Have a nice day ladies ♥

        2 yorum:

        1. Vaad ettiği fazla bir şey yok ürünün. Problemli ciltler için çıkarılmış bir ürüne benziyor :)

          Bu arada blogunu yeni gördüm ve takibe aldım, bana da muhakkak bekliyorum :)
          sargitaderki.blogspot.com

          Sevgiler..

          YanıtlaSil